Konsultacje 1:1 z ekspertami - Piątek

Data i godzina
27 września — piątek 12:00-13:30
Lokalizacja
Rotunda
Język
Angielski Brak tłumaczenia

Konsultacje 1:1 z ekspertami - Piątek

Konferencja Digital Cultures to szansa spotkania i porozmawiania w cztery oczy z ekspertami z czołowych, międzynarodowych instytucji zajmujących się kulturą cyfrową.

Spotkania mają formułę 15-minutowych rozmów, w trakcie których można skonsultować pomysł na swój interaktywny projekt czy grę, dowiedzieć się, jak zgłosić swoją pracę na międzynarodowy festiwal albo nawiązać współpracę z wybraną instytucją.

To czas dla Was, pamiętajcie jednak o 3 zasadach:

1) Przemyśl, co masz do przekazania i o co dokładnie chcesz zapytać. Pozwoli Ci to najbardziej efektywnie wykorzystać spotkanie!

2) Jeżeli jesteś twórcą, przygotuj materiały w j. angielskim na temat projektu, o którym chcesz opowiedzieć.

3) Pamiętaj, że inni też czekają na spotkanie z ekspertem. Upewnij się, że Twoja rozmowa trwa nie więcej niż 15 minut.

Spotkania odbywają się w języku angielskim (w przypadku ekspertów zagranicznych) i polskim (w przypadku ekspertów polskich).

Zapisy na stoliki eksperckie odbywają się przez aplikację Digital Cultures, dostępną w sklepach GooglePlay oraz na AppleStore.

Aby zapisać się należy:

być zalogowanym w aplikacji

wejść w zakładkę Program i zapisy

wybrać agendę Stoliki eksperckie

dodać wybraną godzinę do planu dnia.

Aby wziąć udział w rozmowach z ekspertami, należy zakupić bilet. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Eksperci biorący udział w konsultacjach

May Abdalla (UK)
May Abdalla tworzy doświadczenia immersyjne, które budują intymny kontakt odbiorcy z opowiadaną historią. Prace Anagram wystawiane były i nagradzane na festiwalach na całym świecie - od Tribeca i SXSW w Stanach po Sanbox w Chinach.

Paweł Janicki (PL)
Artysta medialny, autor muzycznych performensów, producent. Kieruje Laboratorium WRO w Centrum Sztuki Mediów WRO (http://wrocenter.pl). WRO jest pierwszą instytucją w Polsce, która od ponad trzydziestu lat działa na przecięciu sztuki współczesnej, mediów i komunikacji.

Przemysław Danowski (PL)
Muzyk i kompozytor, asystent na Wydziale Reżyserii Dźwięku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina, kurator. Specjalista od kreacji i produkcji dźwięku w cinematic VR i formach interaktywnych - od koncepcji, poprzez aspekty techniczne, po authoring i dystrybucję.

Constant Dullaart (NL)
Constant Dullaart jest jedną z kluczowych postaci sztuki postinternetowej. Bada społeczne, ekonomiczne i polityczne struktury, które tworzą cyfrową kulturę informacji. Od początku zaangażowany był w stworzenie platformy do archiwizacji i konserwowania sztuki cyfrowej net.artdatabase.org

Philo van Kemenade (NL)
Po co w muzeum kreatywny technolog? Jak zaplanować projekt technologiczny w instytucji kultury? Philo van Kemenade jest projektantem i programistą. Na przestrzeni ostatnich lat współtworzył projekty cyfrowe, między innymi dla Słowackiej Narodowej Galerii Sztuki. Jako edukator wspiera rozwój kompetencji technologicznych wśród pracowników instytucji kultury i sztuki.

Kuba Matyka (PL)

Lior Zalmanson (IL)

Piotr Kubiński (PL)
Planujesz stworzenie interaktywnej opowieści i szukasz dobrego narzędzia, które wspiera autora w pisaniu i organizowaniu materiału? Piotr Kubiński jest badaczem gier i narratologiem, wyglądającym na UW, oraz autorem programu Narra, wykorzystywanego m.in.przez twórców gry Wanderlust Travel Stories.

Joseph Cutts (UK)

Piotr Rydzek (PL)

Prelegenci