Konsultacje 1:1 z ekspertami - Piątek
Konsultacje 1:1 z ekspertami - Piątek
Konferencja Digital Cultures to szansa spotkania i porozmawiania w cztery oczy z ekspertami z czołowych, międzynarodowych instytucji zajmujących się kulturą cyfrową.
Spotkania mają formułę 15-minutowych rozmów, w trakcie których można skonsultować pomysł na swój interaktywny projekt czy grę, dowiedzieć się, jak zgłosić swoją pracę na międzynarodowy festiwal albo nawiązać współpracę z wybraną instytucją.
To czas dla Was, pamiętajcie jednak o 3 zasadach:
1) Przemyśl, co masz do przekazania i o co dokładnie chcesz zapytać. Pozwoli Ci to najbardziej efektywnie wykorzystać spotkanie!
2) Jeżeli jesteś twórcą, przygotuj materiały w j. angielskim na temat projektu, o którym chcesz opowiedzieć.
3) Pamiętaj, że inni też czekają na spotkanie z ekspertem. Upewnij się, że Twoja rozmowa trwa nie więcej niż 15 minut.
Spotkania odbywają się w języku angielskim (w przypadku ekspertów zagranicznych) i polskim (w przypadku ekspertów polskich).
Zapisy na stoliki eksperckie odbywają się przez aplikację Digital Cultures, dostępną w sklepach GooglePlay oraz na AppleStore.
Aby zapisać się należy:
być zalogowanym w aplikacji
wejść w zakładkę Program i zapisy
wybrać agendę Stoliki eksperckie
dodać wybraną godzinę do planu dnia.
Aby wziąć udział w rozmowach z ekspertami, należy zakupić bilet. Decyduje kolejność zgłoszeń.
Eksperci biorący udział w konsultacjach
May Abdalla (UK)
May Abdalla tworzy doświadczenia immersyjne, które budują intymny kontakt odbiorcy z opowiadaną historią. Prace Anagram wystawiane były i nagradzane na festiwalach na całym świecie - od Tribeca i SXSW w Stanach po Sanbox w Chinach.
Paweł Janicki (PL)
Artysta medialny, autor muzycznych performensów, producent. Kieruje Laboratorium WRO w Centrum Sztuki Mediów WRO (http://wrocenter.pl). WRO jest pierwszą instytucją w Polsce, która od ponad trzydziestu lat działa na przecięciu sztuki współczesnej, mediów i komunikacji.
Przemysław Danowski (PL)
Muzyk i kompozytor, asystent na Wydziale Reżyserii Dźwięku Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina, kurator. Specjalista od kreacji i produkcji dźwięku w cinematic VR i formach interaktywnych - od koncepcji, poprzez aspekty techniczne, po authoring i dystrybucję.
Constant Dullaart (NL)
Constant Dullaart jest jedną z kluczowych postaci sztuki postinternetowej. Bada społeczne, ekonomiczne i polityczne struktury, które tworzą cyfrową kulturę informacji. Od początku zaangażowany był w stworzenie platformy do archiwizacji i konserwowania sztuki cyfrowej net.artdatabase.org
Philo van Kemenade (NL)
Po co w muzeum kreatywny technolog? Jak zaplanować projekt technologiczny w instytucji kultury? Philo van Kemenade jest projektantem i programistą. Na przestrzeni ostatnich lat współtworzył projekty cyfrowe, między innymi dla Słowackiej Narodowej Galerii Sztuki. Jako edukator wspiera rozwój kompetencji technologicznych wśród pracowników instytucji kultury i sztuki.
Kuba Matyka (PL)
Lior Zalmanson (IL)
Piotr Kubiński (PL)
Planujesz stworzenie interaktywnej opowieści i szukasz dobrego narzędzia, które wspiera autora w pisaniu i organizowaniu materiału? Piotr Kubiński jest badaczem gier i narratologiem, wyglądającym na UW, oraz autorem programu Narra, wykorzystywanego m.in.przez twórców gry Wanderlust Travel Stories.
Joseph Cutts (UK)
Piotr Rydzek (PL)